poniedziałek, 17 września 2018

Jaka ulotka

Ulotki i ich rozmiary
W projektowaniu ulotek najbardziej istotne jest, ażeby zachować złoty środek między tym, że podejdziemy do sprawy kreatywnie, a tym, ażeby nasza ulotka była wciąż elegancka i stylowa. Takie wyważenie formy między kreatywnością a standardowym podejściem jest bajecznie istotne zwłaszcza w przypadku firm, które mają za sobą sporo lat działania i ich identyfikacja wizualna jest dosyć sztywna. Wielu z nas jest tak przyzwyczajony do ulotek, że wcale nie zwracamy na nie uwagi, wyłącznie zaraz wyrzucamy je do kosza, dlatego też dla specjalistów od reklamy powinno być najważniejsze to, żeby ich ulotki A5 przyciągały uwagę i ażeby nie stały się jednymi z wielu, jakie prezentuje się potencjalnym klientom.



To jest skomplikowane, bo ulotka firmowa w znaczącej liczbie przypadków stanowi ogromne wyzwanie i to dla każdego, ktoś jest taką ulotką styka. Żeby zaplanować dobrą ulotkę, należy wiedzieć, jakie są elementy, które muszą się w nich wyszukać i czego nie warto pisać. Głównie powinno się mówić na tej ulotce językiem korzyści, zatem podać takie elementy, które będą stanowiły wartość dla osoby, która zobaczę tę ulotkę. Musi tam być przede wszystkim wyszczególnienie tego, jak ta osoba skorzysta na tym, że zainteresuje się z działalnością firmy. Dla większości firm stosuje się zwyczajne ulotki A5, ale czasami użycie ma ulotka harmonijka, w szczególności wtedy, gdy oferta firmy jest dosyć rozbudowana i chcemy na tej ulotce przedstawić wszystko, co mamy do zaoferowania klientom.

Koszt takich ulotek jest nieco wyższy i w bardzo wielu przypadkach jest też tak, że takie ulotki zwyczajnie produkuje się dłużej, niemniej jednak są one na tyle szczegółowe, że dobrze prezentują ofertę firmy, a tym samym poprawiają przeróbkę. Po wypuszczeniu takich ulotek sprzedaż jest z całą pewnością większa niż w momencie, gdy takich ulotek nie stosujemy. Właściwie każdy przedsiębiorca powinien o czymś takim wiedzieć.

Warto zobaczyć: kliknij