Jaka forma promocji dla punktów usługowych? Jeśli prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny albo inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to na 100 procent rywalizować o klientów musimy z liczną konkurencją. Jest to szczególnie widoczne w dużych miastach, gdzie w przypadku popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, by wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy reklama.
Dobrym wyborem początkowo będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu albo w innym widocznym miejscu.
Z całą pewnością na prawdę istotna jest także treść reklamy znajdująca się na takim stojaku. W sytuacji restauracji albo barów, warto przedstawić pokrótce promocje aktualne w lokalu, na przykład danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwyczajne mogą zareklamować produkty oraz usługi wewnątrz lokalu.
Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz pomieszczeń, ale możemy też zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu lub na zewnątrz. Jeżeli już zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji chcemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie pokazywał się niebywale zachęcająco. Dodatkową dobrą właściwością stojaków oraz dodatkowo ekspozytorów wytworzonych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena , a dodatkowo duża wytrzymałość. Jeżeli już handlujemy ekskluzywnymi towarami, przykładowo perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych towarów.
Polecamy: Stojaki reklamowe.