piątek, 23 lutego 2018

Organizacja czasu, szkolenie

Szkolenia z kodeksu pracy
Obsługa klienta jest w wielu przypadkach mocno deprecjonowanym tematem. Zwyczajnie w ogromnej liczbie przypadków pracownicy w Polsce nie umieją wykorzystywać swoich klientów. Pół biedy, gdy nadrabiają wszelkie braki dobrą wolą oraz dodatkowo miłym usposobieniem, niemniej jednak wszyscy zdajemy sobie zapewne sprawę z tego, iż w bardzo wielu sytuacjach obsługa klienta jest nie tylko mocno nieprofesjonalna, ale także bardzo niemiła.



Ludzie zwracają na to uwagę, niejako instynktownie wybierają takie miejsca, w których są dobrze obsługiwani. Owszem, równie istotnym składnikiem jest cena, oprócz tego w dużej liczbie przypadków nie mamy jako użytkownicy zbyt wielkiego wyboru, ale to natomiast wszystko pokazuje, że szkolenia z obsługi klienta są takimi szkoleniami, na które bez najmniejszego cienia wątpliwości musimy zapisać wszystkich swoich pracowników.

Im pracownik nie gorzej wyszkolony, im jego wiedza na temat obsługi klienta większa, tym lepiej. Z całą pewnością taki pracownik będzie wiedział dodatkowo na temat tego, w jaki sposób wykorzystywać klientów, co robić, ażeby byli oni zadowoleni. Nie za każdym razem jest wszakże tak, że obsługa jest kiepska jedynie i tylko dlatego, iż jej się nie preferuje. W wielu przypadkach chodzi po prostu o to, iż pomimo najszczerszych chęci, nasi pracownicy nie wiedzą wszystkiego. Dlatego właśnie szkolenia wewnętrzne z obsługi klienta powinny być bardziej doceniane. Fakty są takie, że jeżeli jakość obsługi klienta w firmie jest wysoka, to niejako siłą rzeczy jest ona znacznie lepiej odbierana przez innych. I o to właśnie chodzi.

Zobacz również: szkolenie ze sprzedaży.